piątek, 29 lipca 2016

Beirut International Awards Festival+więcej

 W poniedziałek Meryem dodała nowe zdjęcie na Instagrama z samolotu, którym leciała do Turcji

VK

W środę turecki stylista, Kenan Bekar pochwalił się dwoma zdjęciami z Mer.

VK

VK

Wczoraj w Bejrudzie odbyła się gala Beirut International Awards Festival. Jest to bardzo ważna nagroda dla ludzi kultury na Bliskim Wschodzie. Zgadniecie, kto ją otrzymał? :)

VK

VK

VK

VK
Dzięki Joelowi Trantikowi, libańskiemu projektantowi, mamy też kilka zdjęć "zza kulis".

VK

VK

VK

Poniżej zamieszczam nagranie.



A poniżej mam dla was tłumaczenie. Jest to moje własne tłumaczenie, więc przepraszam za jakiekolwiek błędy.

"Jestem bardzo szczęśliwa, że mam zaszczyt tutaj być, a teraz jeszcze odbieram nagrodę za moją pracę. Dostaję tą nagrodę w tak pięknym kraju, wypełnionym miłymi ludźmi. Wiecie, dzisiaj byłam w centrum... Budynki, architektura, przyjaźni ludzie, których tu spotkałam... Jest tu pełno gościnności i miłości. Mam teraz mieszane uczucia i szczerze mówiąc staram się znaleźć słowa, aby je wyrazić. Jako aktorka ciężko pracowałam, starałam się, aby postacie były żywsze. I wiecie, cieszę się, że moja praca po raz kolejny wydaje owoce. Mówiąc najprościej, to moja piata nagroda i czuję się z tego powodu najszczęśliwszym człowiekiem  na świecie. Poza tym chcę oglądać tych młodych, utalentowanych aktorów, którzy nie tracą nadziei, czekają na swoją szansę. Ja też dziękuję, Wam-mojej dumie, a moim zdaniem to właśnie czyni mnie jeszcze szczęśliwszą. Wielkie dzięki!"



Nie zabrakło też zdjęć z innymi osobami-gwiazdami i fanami.

VK

VK

VK

VK

VK

VK

VK

VK

VK

Jest też dużo zdjęć z czerwonego dywanu.

VK

VK

VK

VK


 A oto projektanci tego, co Meryem wybrała dla siebie na ten wieczór:

Włosy: Tony Sawaya Salon
Makijaż: Colette Iskandar
Suknia: Ziad Nakad
Biżuteria: Mouawad jewerly

Facebook


Zapowiada się olejna sesja zdjęciowa. Tym razem do libańskiego magazynu "Laha". A oto, jak wyglądały przygotowania:

VK

VK
VK



VK

VK

VK

VK





Źródło: VK, Facebook

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

SZABLON WYKONANY PRZEZ RONNIE