piątek, 27 lutego 2015

Co nowego u Meryem+Challenge

Zapewne nie spodziewaliście się, że możemy dowiedzieć się, jak wygląda Meryem zaraz po pływaniu. No to zobaczcie:

Facebook

ronnie . z bloga o Natalii Oreiro nominowała mnie do challenge. Dziękuję bardzo (albo i nie :D). No więc, zabieram się do roboty!

1. Dlaczego zacząłeś/aś prowadzić bloga, o swoim idolu?

Wszystko zaczęło się od serialu "Wspaniałe Stulecie". Bardzo zaimponowało mi, jak wcieliła się w rolę takiej zołzy, ale była nią ze względu na przeszłość. Potem zaczęłam szperać  w necie o samym serialu i tak dotarłam do Meryem.


2. Jak zaczęło się blogowanie, i czy było dla Ciebie czymś trudnym?

Moje blogowanie zaczęło się na początku lutego, więc można powiedzieć, że nadal jestem w tej początkowej fazie. Było to dla mnie coś trudnego, bo nie wiedziałam kompletnie, gdzie szukać informacji. Potem dopiero wpadłam na ten genialny i oczywisty pomysł, że wszystko będzie na jej profilu i na Twitterze.


3. Co chciałabyś, aby wydarzyło się w przyszłości, dotyczące Twojego bloga?

Chciałabym, aby więcej ludzi poznało Meryem jako aktorkę. Aktualnie znają ją tylko fani WS, a moim zdanie zasługuje na to, bo jest naprawdę świetna w tym co robi.



4 . Blogi fanowskie, które często odwiedzasz?

O Natalii Oreiro oraz te związane z Rodzinami Królewskimi (tak, to moje kolejne hobby, wspomnę jeszcze tylko o muzyce i idę spać).


5. Czy spotkałeś/aś swojego idola w realu? Jeśli tak opisz to spotkanie.
Nie, nie spotkałam i wątpię, aby to nastąpiło, ale mam nadzieję, że jednak jak to mówią, nadzieja matką głupich, a ja jestem głupia. Głupi ma zawsze szczęście, zapamietajcie! :D Czyli chodzi o to, że mam nadzieję ją spotkać, ale wątpię, aby mi się udało.


Więc ja nominuję:


Liczę, że i wy nominujecie kolejne osoby :)


3 komentarze :

  1. super zdjęcie :)

    u mnie nn :) http://e-watson.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny blog :) Lubię ją jako aktorkę, ale jako Hurrem już nie za bardzo ;p
    http://myenchantix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. nigdy nie mogę się zebrać aby obejrzeć ten serial od początku, zawsze są to jakieś urywki, ale Meryem od razu zwróciła moją uwagę :) myślę, że pasuje do niej rola Sułtanki.

    http://thequeen.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń

SZABLON WYKONANY PRZEZ RONNIE