piątek, 6 marca 2015

Nowości u Meryem

Dobra, zaniedbałam Was trochę, ale w ostatnie dni były dla mnie niezbyt przyjemne. Nie będę się rozpisywać o szczegółach, napisze po prostu, że nie byłam w stanie być na bieżąco.

A więc.

28 lutego Meryem pochwaliła się swoimi pupilami; psem i kotem. Udowodniła, że nie zawsze się nie lubią :)

Facebook/Meryem Uzerli
2 marca Meryem poinformowała nas, że jadła sushi i praliny. Dowiedzieliśmy się też, żę uwielbia to danie.

Facebook/Meryem Uzerli

W środę napisała: "Wszystko co robię, robię dla ciebie". Chodzi oczywiście o Larę. Pozdrowiła tez inne mamy.

Facebook/Meryem Uzerli

Meryem spotkała się z Ezgi Molą.

Facebook/Meryem Uzerli

A od dzisiaj wiemy, jak Meryem wyglądała mając 19 lat :)

Facebook/ Meryem Uzerli

3 komentarze :

  1. Zdjęcie psa i kota, po prostu mnie rozwaliło ;) Meryem, jest przykładem wspaniałym przykładem matki, która kocha swoją córkę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia super
    PS: Ewa wystąpiła podczas Ples Českého Rozhlasu- więcej w NN
    www.ewa-singer.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. pierwsza fotka jest super :)

    u mnie nn :)
    e-watson.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń

SZABLON WYKONANY PRZEZ RONNIE